onsdag 2 april 2014

Sambo tillbaks igen


Denna gång frånvarande  7/3-19/3 och då fick jag bära hem honom från andra sidan skogen, vilket är ungefär en halvmil.
Han charmade damen som tillslut tog hand om honom och där jag hämtade honom. Min sambo charmar alla. 

Ovanstående skrev jag 19/3.
Han var sedan hemma i fyra dagar och 24/3 försvann han igen. Jag hörde av mig till damen på andra sidan skogen och på torsdagen hörde hon av sig. Han var tillbaks och hade inspekterat även hennes övervåning och jagat upp hennes katthona i ett träd.

Jag försäkrade henne om att han inte ville honan illa och att jag hör av mig till helgen igen. Frågade vad hon ger för mat för att höra om det var den som drog, men varken hennes mat eller häststallets mat har varit av de dyra sorterna.
Häststallet  ligger bortom det lilla röda huset på andra sidan skogen och har  också fått besök av min äventyrare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar