lördag 19 oktober 2013

Tig och flyttad tuss

Har fått en ny idol: Tig Notario
Sitter och tittar igenom inslag med henne på youtube. Det får man om man är lite hängig.
Kolla tex här:
http://www.youtube.com/watch?v=vJZLf9-EhgU

Trädgård
Idag fick jag verkligen motivera mig hårt för att få ngt gjort alls.
Efter två koppar kaffe och våndor drog jag på mig stövlarna, tog med håven och flyttade denna tuss dyblad till djupare vatten. Puh. Det var ju inte så farligt.

Flytten gjordes dels för jag tror att dybladet inte klarar att frysa och dels för att fiskarna inte ska luras att gömma sig där då kylan och isen kommer.

Bilden togs precis innan flytten.
Gissa hur många fiskar som fanns i denna tuss?
Alla sex stora! De små såg jag inte alls. (De kanske inte finns längre)

Can you believe that? Som Tig skulle sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar