torsdag 6 mars 2014

Min långe stilige Sambo

Sambo hittades någonstans utmed Muskövägen. Han hade sökt sig till ett hus.som redan inhyste katter och hundar så det räckte så Nynäs katthem kontaktades

Nynäs katthem hämtade honom och körde hem till mig eftersom jag hade erbjudit mig att vara "jourhem". Hans räddare och jag döpte honom till Sambo (jag föreslog först Rambo men de tycket inte det passade och föreslog Sambo vilket blev bra)

2011-05-23
Första dagen och en av de första bilderna på Sambo. Han var mycket mager, full med fästingar, hungrig och hade ett sår på nosen.


2011-06-03. Efter ett par dagar i beordrad husarrest fick han gå ut, trots att jag skrivit på att hålla honom inne. Han höll på att bli tokig och  skulle aldrig stått ut med att vara innekatt


2011-07-01
2011-07-01




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar