torsdag 26 september 2013

Gröna buskar är the shit

Planterat fyra av de sju stora ligusterbuskarna. Är mycket glad för dem även om de nu är mycket tufsiga efter att blivit nedklippta av trimmer.

Inser att det är gröna buskar och träd trädgården behöver.

Får det ännu mer bekräftat då jag tittar på "Italiens trädgårdar".
Nu ska jag skynda mig att göra kväll, för att hinna se ännu ett avsnitt innan klockan blir för mycket, igen.

Så där skrev jag igår, men inlägget blev inte publicerat av någon anledning.
Istället för att titta på "Italiens trädgårdar" googlade jag  för att återfinna några näckrosor som jag googlade upp dagen innan och blivit förtjust i.

Hittade dem inte men hittade en mycket intressant dammsida och klockan blev för mycket igen.
Se nästa inlägg angående intressant dammsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar